What to do and when to do it..

   Update: 2010-09-06 @12:07:30    
Nyss hemkommen från C. Vi har varit ute på en härlig morgontur med hästarna och solen värmer riktigt ordentligt idag! Jag hoppas den är här för att stanna i några dagar! Nu är hovslagaren där och gör kusarna fina om fötterna och jag ska snart ha mitt första seminarium i engelsk grammatik.

Snart ska jag skynda mig att fixa till lite lunch innan jag ska slå ner stjärten här igen. På eftermiddagen blir det kalas med familjen. Ringde nyss mamsen och frågade om vi inte skulle fira här hemma hos mig ist så nu jag ska skynda mig att plocka bort lite onödiga skolböcker som ligger och skräpar också så vi har plats för tårtan! :)

Jag måste verkligen skaffa en kalender av något slag. Jag planerar och bokar saker utan att skriva upp dem och trots att jag är lite utav stålkvinnan så funkar det inte riktigt ;) Har inte hittat någon som passar på bokhandeln här så jag antar att jag får brumma till borlänge någon dag. Kikade runt lite på nätet igår och hittade en i rätt storlek som jag till en början tyckte var ganska billig. När jag var på väg att klippa till så ramlade dock en hel del frakt plus moms med på priset och den var plötslig inte prisvärd någonstans! Attans bananer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: