LOST IN THIS WORLD..

   Update: 2010-10-13 @14:24:23    

Veckans seminarie är avklarat! Jag hade dessutom riktgt kul. Engelsk litteratur faller mig på något sätt i smaken. Jag gillar böcker, jag har alltid älskat dikter och det är ungefär vad dem här seminarierna handlar om; Att läsa skönlitterära böcker som vi sedan samtalar om eller ännu bättre, läser poesi som vi ska tolka och diskutera. Så här entusiastisk var jag inte igår dock..det vore ju ännu trevligare om man slapp stressa sig igenom böckerna..men så här i efterhand känns det toppen!

Nått som inte känns toppen är att jag drömmer jobbigt varje natt..äckliga, verkliga drömmar som får varje uppvaknande att kännas som en kniv i bröstkorgen! Usch, det händer väl så lite i mitt verkliga liv så jag blir att drömma om saker som kräver lite mening och på så vis är heartbreaking!

Nu blir det instensivt tentaplugg idag och imorgon! Tenta på fredag, salstenta! Japp, det är precis lika farligt som det låter! Att sitta i tre timmar och, under observation, svettas igenom frågorna är en ren pina! Förhoppningsvis går det bra det är väl upp till mig I guess!


Mötte J utanför när jag var ut med Mojo tidigare! Han hojtade att han hade 6 liter julmust i sina ägor! Jag har redan varit där och sopat i mig säkert en halvliter! Hello vinterhalvår och hello sugarrush! Men julmust är väl för j*vla gött! Måste åka och inhandla mig några egna litrar sen..skulle nog behöva handla lite överhuvudtaget. Sånna här tråkiga basgrejjer som envisas med att ta slut hela tiden! Damn you typ..creme fraiche!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: