Blä vad tråkigt!

   Update: 2010-09-29 @13:29:15    
Har setat med all denna grammatik hela förmiddagen! Jag är dessutom inte klar än! Men men nu blir det iaf en lite pause i pluggandet för att åka mot bärget och hämta mamma och syrran(1)

..tänkte åka till elgiganten sen också och förhoppningsvis hitta en prisvärd extern hårddisk och ett fungerande headset. Mitt gamla har krånglat som bara den på senare tid! En extra hårddisk är, om möjligt, ännu mer nödvändigt. Jag har så mycket bilder, filmklipp och annat välbehövligt skräp på datorn så det knappt finns plats att spara ett worddokument!

Innan jag började med läsandet så plockade jag undan överallt. Nu ser det likadant ut som innan jag började! Jag är grym på att städa men tyvärr lika grym på att stöka ner! Näh nu drar jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: