Att jag aldrig lär mig!

   Update: 2010-10-19 @18:28:13    
Nu har jag som vanligt tagit mig vatten över huvudet! Varje gång jag ska städa mitt hem så ser det värre ut än vad det gjorde innan efter bara någon halvtimme! Börjar jag med klädgarderoberna så river jag ut allt, och då menar jag verkligen allt, på golvet. När jag vikt ett par plagg komer jag på att jag nog borde plocka undan lite saker i hallen innan jag fortsätter med kläderna. När jag rivit ut halva hallen kommer jag på att jag borde ta tag i de saker som ska ut i förrådet innan det blir mörkt osv osv. Så nu sitter jag här med saker överallt och upp till fotknölarna!

Det är konstigt att jag har så myvket saker, så mycket kläder, så många filmer och böcker och så lite plats!! Jag kan ju inte göra mig av med saker för att dem inte får plats?! Skräp för mig är tomma smörpaket och trasiga prylar! Men fan! Jag måste nog lära mig att kasta saker som jag toligtvis aldrig mer kommer använda!

Mmm kanske lika bra att jag forsätter om jag vill sova nått alls i natt! Måste rasta jycken först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: