Ett 3dagars kan man säga..

   Update: 2010-10-18 @21:55:31    

Jag har alltid varit en sån som kan sitta vaken långt in på småtimmarna! Nu däremot! Nu är jag så trött så jag funderar starkt på att söka mig till sängen! I lördags gick jag och la mig vid tolvtiden och sov till klockan halv elva dagen efter!! Så länge har jag nog inte sovit i hela mitt liv!

Jag har mina aningar om vad det är som spökar dock! Något jag heller inte är, eller iaf inte rkänner att jag är, så är det sjuk! Men hela dagen idag har jag haft så ont i halsen när jag sväljer så jag har helt enkelt unvikit att göra detta! Bara därför så har jag plötsligt salivproduktion som en sankt bernard! Usch!

I fredags efter provet köpte jag och Camilla med oss lite kinamat som vi smaskade i oss framför tvn. Bäddade  sen ner oss under varsit duntäcke med lite snacks och vin och då kom även Mallan och gjorde oss sällskap. Hanna kom över en sväng och efter en stund var humöret på tiptop och Malin fick släppa av mig och C på stan när hon åkte hem :P Några danssteg senare och väl hemma somnade jag som en överkörd groda men vaknade av klockan som jag ställde redan innan vi drog mot staden kvällen innan. Vidare över till H och sen upp till C där vi knölade in hästar i trailern och oss själva i bilen och dagen spenderades sedan i Pärlby där Jäkul (jag gav honom ett smeknamn) höll i kursen som H och C skulle rida. När dem inte red åt vi och när dem red åt jag! När vi kom hem tog jag och Drómi oss en kvällsrunda och sen slöade jag resten av kvällen!

Igår hann jag med en massa utefix! Johan hjälpte mig att samla upp löv med sin lövuppsamlarmackapär och mamma hjälpte mig att kratta. Jag själv klippte ner allt jag kom över och bäddade ner mina rosenbuskar under ett täcke av granris så dem överlever grisvintern!

Tänk, om jag uppdaterade åtminstone en gång om dagen så kanske nån skulle orka läsa inläggen! Ännu ett mördarlångt inlägg är då skrivet och nu ska jag gå och spotta! Frrrrrrrresh!


Kommentarer
Postat av: emelie

Skönt att ha buskar och sånt nerklippt! Jag har inte hunnit klippa ner min krusbärsbuske ännu! Måste göra de om den ska bli fin igen.. :/ grr!!



Ha en bra dag! Kram

2010-10-19 » 07:27:08 URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: J

Ja i söndags var det ju iaf väder för sånt vilket vi inte riktigt kan säga om idag :S Håller tummarna för solsken! Ha en bra dag ni med! Kram

2010-10-19 » 09:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: