I skrivandets stund får Stålmannen stryk..

   Update: 2010-10-01 @23:11:12    

Sitter och tittar på Smallville och käkar Geisha..Med två hundar sovandes här bredvid så blev det en slö fredag hemma. Zorro gör nämligen mig och Mojo sällskap i helgen då mamma och pappa är i Rättvik med husvagn och vänner för att mysa runt på marknaden. 

Idag har jag spenderat en hel del tid utomhus vilket känns. Man blir verkligen trött av frisk luft. Jag och Johan plockade ner partytältet från deras gård på förmiddagen och sen rensade jag ur en massa bråte ur förrådet som vi eldade upp. Jag fyllde en släpkärra själv och då är jag inte klar än! När frugan i huset kom hem från jobbet drog vi hem till C och sen vidare ut med hästarna på en tur i skogen.

Hoppade direkt in i bilen när jag kom hem och åkte för att hämta Zorro. När vi kom tillbaka till Skeppis så fick han härja lite på baksidan så han skulle bli trött lagomt till idol började ;)

Och nu sitter jag här med lungorna fulla av frisk luft, en hund på golvet och en hund i soffan. Det blir nog läggdags snart tror jag. I morrn ska jag rensa ännu mer! God afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: