Mycket korv idag..

   Update: 2010-09-22 @22:01:35    

Hemkommen från grannhuset lite längre upp. Födelsedagsbarnet idag (snart är september över) var kusin VickeViiire som fyller hela 18 år! Grattis Viktor! Korv med bröd och tårta i mängder..ett kalas helt i min smak! 

Nu har jag laddat upp en massa skolarbete och tänkte plöja mig igenom en del av det iaf. Inte så kul men jag har iaf ett nytt kollegeblock vilket gör det hela lite roligare! (Jag är av den sorten så jag renskrev matteböckerna när jag gick i skolan) Jag tänkte nu därför skriva in alla mina nerkluddade anteckningar i mitt nya fina block!

I morgon har jag inget mindre än två seminarium. Mitt vanliga i grammatik och så börjar en ny kurs, English language learning and teaching. Den handlar, precis som den låter, om själva "lära ut delen" av engelska vilket jag förhoppningsvis kommer att göra en vacker dag.

Om jag ska komma upp i tid i morrn så är det nog bäst att jag sätter fart här. En fortsatt trevlig kväll till er som tänker vara vakna och en god natts sömn till er andra! Hej på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: