Morrn morrn

   Update: 2010-09-23 @07:57:48    
Fy vad trött jag är..hade gärna sovit någon timme till men vad ska man säga, plikten kallar. Skolplikten dessutom.

Det här vädret gör det inte lättare att kliva upp vill jag nog påstå. Mörkret gör ju för fasen så att man fortfarande tycker att det är natt, oavsett tid på dygnet. Det gör mig ingenting att kvällarna, eller faktiskt till och med de sena eftermiddagarna är mörka, men jag vill att mina mornar ska var ljusa och fulla med livsglädje tack!

Nu hör jag kaffebryggaren dra sin sista suck så nu ska jag pimpla ett par koppar och förhoppningsvis bli en människa åtminstone på insidan, utsidan får bli ett senare problem tror jag! Halleluja för nätbaserade studier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: