Morning Glory

   Update: 2010-09-06 @07:48:43    

Vakna med the voice! Det här är en bra morgon! Vaknade innan klockan och kom på att det förstnämnda var på tv och nu sitter jag här i soffan med en kopp kaffe och kikar i godan ro! I godan ro. Allt borde göras i godan ro! Det ska jag nog jobba på..

Idag fyller min sötnöt till mamma år! Grattis världens bästa mami ♥ Ett grattis även till mammas tvillingbror, med andra ord min morbror, Mats som obv också fyller år idag! September är nog den månaden på året där största delen släkt och vänner klämt ut sina ungar. Kalas här och kalas där. Ett himla kalasande! Jag gillar´t!

Nu ska jag sörpla i mig mitt kaffe, tänka över mina synder och planera nya! Äta lite frukost kanske? Det är jag hemskt dålig på men nu börjar det faktiskt kurra lite i magen. Later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: