Godmorgon Måndag

   Update: 2010-09-13 @09:19:53    

Ny vecka, nya möjligheter? Ja, vi kan ju i alla fall hoppas på det. Sitter för tillfället och pluggar lite engelska så möjligheten att jag ska fatta mer är ju åtminstonde större.

Igår hade jag en trevlig förmiddag med, inte bara en, utan två ridturer. En tillsammans med C då jag red Skrauti och en tillsammans med mamma, Marina och hundar då Drómi fick följa med. Första vändan innebar en hel del skogsklättring och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var lite skitnödig i dem hala nedförsbackarna som stupade i nittio grader (aningen överdrivet)! Jag gav lösa tyglar, lutade mig bakåt, blundade och hoppades på att jag inte skulle ha ett halvt ton häst på mig när jag kikade fram igen..så modig var jag! ;)

Resten av gårdagen innehöll en massa huvudvärk och en promenad i hopp om att den skulle gå över. Det gjorde den inte så det fick bli en tidig kväll.

Nu ska jag peta i mig någon form av frukost. Det viktigaste målet på hela dagen men även det jobbigaste om ni frågar mig. Jag vill helst äta första gången runt tolvtiden men då kallas det visst inte för frukost längre. Nu när jag varit vaken i ett par timmar så ska det kanske gå ner lite youghurt iaf?! Det visar sig snart..




Kommentarer
Postat av: Linda A

Vad roligt det låter att rida Jenny! Och vad roligt att du får göra det ofta nu. Vi ses snart!

2010-09-15 » 13:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: