!/&%¤#"!"#¤%!

   Update: 2010-09-22 @12:43:43    

Jag har ingen karaktär! Jag gör av någon anledning allt annat än vad jag ska göra just nu! Jag har blivit allergisk mot måsten på nått vis?

I morse fastnade jag framför datorn. Visserligen skulle jag sitta där men det var ju tänkt att jag skulle plugga aningen mer än vad jag har gjort! Vad som gör mig ännu mer matt på mig själv är att jag, av någon anledning, lämnade telefonen bredvid sängen när jag gick upp..på ljudlös dessutom!! Jag har för det första alltid telefonen med mig och för det andra så stänger jag aldrig av ljudet mer än när jag måste! Men nu så!

Efter ett par timmar(!) tyckte jag att det hade varit väldigt tyst väldigt länge. Kom på vad som saknades, hämtade telefonen och hade bland annat fått ett sms från C som frågade om jag skulle med ut och rida..för mer än två timmar sen! Då kände jag för att grina som den barnrumpa jag är!

Jag vet förresten varför jag inte har någon karaktär, det vilar nämligen en förbannelse över mig! Har jag berättat om den någon gång? Kan göra det sen, hinner inte riktigt nu..måste hinna med att göra allt det där jag skulle göra när jag gjorde annat! Ja, ni ser...


Kommentarer
Postat av: C

Vågade ju inte ringa, ifall du sov:-/ Men vi tar raincheck imorgon:-)!! Inte grina nu:-D

2010-09-22 » 14:28:58
Postat av: Jenny

Haha nej jag ska gaska upp mig :) Vi kör på i morrn! Kram

2010-09-22 » 14:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: