En salig blandning

   Update: 2010-09-21 @12:11:18    

Jag insåg plötsligt att jag inte skrivit varken i eller om helgen?! Helgen var himla trevlig och det är väl kanske därför jag lyst i min frånvaro..

I fredags hade vi kräftskiva på granngårn! C hade fixat häften for the acation som innehöll både nubbevisor och roliga lekar! Det blev en hel del dans också och ännu mera god mat! Ett knytis av pajer, ostar, kex, sallader, röror och givetvis kräftor! Ett stort tack till alla som var med och skapade tradition! :)

I lördags blev det utgång i Grängesberg..lite tradition det med på marknadshelgen antar jag. Jag, Linda, Jenny och Mikaela hade lite "försnack" hemma hos Camilla (som inte var hemma och skulle möta upp oss senare haha) vi drog sedan vidare till Stopet där dansen och skrattet levde vidare till stängning. En väldigt trevlig kväll och i och med detta en väldigt trevlig helg!

Igår hade jag seminarium på förmiddagen och åkte sedan på kalasrunda på eftermiddagen! Först till den nyblivna femåringen och sedan till den nyblivna treåringen! Kära nån vad alla barn börjar bli stora! Båda två verkade iaf vara mycket glada födelsedagsbarn och visade glatt upp sina fina presenter :)

Nej, nu får det här summeringsinlägget vara over and done with! Avslutar med lite bilder från i fredags som jag egenhändigt stulit av min storasyster! Later..














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: