Countable nouns..

   Update: 2010-09-09 @12:33:37    
Och mycket mycket annat..engelsk grammatik! Grammatik överhuvudtaget..suck, pust och stön! Den svenska grammatiken är tack och lov redan avklarad. Den engelska kommer pågå i ungefär fyra veckor till för att sedan avslutas med en supervised exam! Hujedamig!

Ännu ett seminarium avklarat iaf. Tack och lov för dem måste jag säga. Det är under dem stunderna bitarna faller på plats. Några i min grupp läser denna kurs som "icke lärarstudenter". En bor i Madrid, en annan i Paris och så vidare och så vidare. Han bad oss aldrig att berätta var vi befann oss så det sket jag i under introduktionen för två veckor sen. Hi I'm Jenny and I live i Ludvika, Dalarna..how is the weather in Spain?! Då hade jag nog börjat gråta!

Nu ska jag fortsätta ta tag i livets alla meningar..förra veckan rensade jag avloppet till exempel. Idag ska jag skrapa bort fastlimmad smuts från badrumsgolvet! Yippie Kay Yay M..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: