Blindfoldead..

   Update: 2010-09-15 @23:34:46    
God afton people..Nu har det varit lite glest mellan inläggen men har några små blogglatmaskar kvar som jag inte lyckats tagit kol på ännu.

Har pluggat fram tills nyss och ska snart gå och sova. Seminarium i morgon och jag började plugga redan i morse men dagen försvann plötsligt iväg på andra banor. Jag har bland annat gjort två av mina bästa "to do's" idag! Spenderat pengar och ridit med tjejorna..

Nu ska jag som sagt gå och lägga mig så jag kommer upp i tid i morgon. Först måste jag dock leta mig ut i den den svarta natten så Mojo får slå en drill. Min utebelysning är nämligen död och man ser absolut ingenting! Jag har köpt en ny lampa, nu måste jag bara hämta hit kusin Steffe så han får utöva sin elekrikermagic! Nej, det är väl lika bra att börja hatta sig fram därute då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: