Long time no see

   Update: 2010-05-02 @14:08:19    

Now a days så händer märkliga saker. För det första så är det ju ganska ovanligt att jag bloggar...bara det liksom. Igår så fick jag även uppleva min första största "dageneftersjuka"! Bakfylla i folkmun men det tycker jag låter så allvarligt! :P Hur som helst...det var hemskt! Jag sov mer än vad jag gjort på hundra år. Det hjälpte dock för jag vaknade som en ny människa! Tack och lov för det med tanke på att jag och brudarna hade bjudit till grillfest i spöregnet och då kan man ju inte strosa runt och må som ett lass skit!

Idag har varit en lugn dag. Solen skiner men det blåser kallt. Ändå tvingade jag gänget att äta frukost ute! Ska det vara vår så ska det! Snart vankas det skräpmat på Skeppisvägen och sen ska jag, Ank, Camilla och grabbarna åka ut till Vallen och kika på fotboll. Nu ska jag nog iaf ta mig en dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: