Lite gladare men det är knappt!

   Update: 2010-05-20 @10:44:42    
Ja jag ska sluta sura nu! Det är ju trots allt självförvållat, allt har jag skapat på egen hand. Trasigt hår, kuggad tenta, trasig mobil kan jag också tillägga då även den gett upp under natten! Men men livet går vidare I guess. Mattetentamen kommer att göras om i höst även om det hade varit skänt att bli av med skiten!

Har precis avslutat ett seminarie och nu ska jag skriva en skvätt innan Hanna och Ebba kommer. Idag ska den bli klar, den kommer bli klar idag. I morgon ska jag då inte sitta hemma och skriva på någon tenta för då ska jag gå och se på alla prinsar och prinsessor som ska på bal! Som sagt så kommer Bubblorna Bruset om en stund. Jag vet dock inte när då jag var tvungen att använda mig av nån sms-tjänst på nätet, eftersom telefonen gett upp, och gud vet om det kom fram? Mamma Hanna ska iväg och rida så Ebbson får stanna här med mig och mysa lite. Sen blir det plugg resten av dagen och ikväll åker jag till Linda för att passa nästa lilla gryn Alicia ♥ Sen tar jag helg! Hör ni det, HEEEEEELG! Puss och kram på er lyckliga själar därute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: