Blöggish from K-B

   Update: 2010-05-17 @21:50:18    

Sitter hemma hos my parents. Ska sova här i natt var det tänkt eftersom jag har skola i morgon och inte kommer att ha någon ström hemma. Vb skulle stänga av den mellan nio och tolv av någon anledning som jag plötsligt inte minns.

Har precis skrivit klart ett reflektionsprotokoll om ett par böcker vi diskuterade i studiegruppen tidigare ikväll och nu ska jag förbereda lite papper och anteckningar inför morgondagens seminarium. I morgon ska jag, förutom att plugga, göra något händelserikt som jag tyvärr inte kan berätta om. Inte för att det är hemligt av någon spännande anledning utan för att jag inte ens själv vet vad det är än! Men nått ska jag fasen hitta på innan jag ruttnar och dör framför den här datorn! 

Nrä jag kom hit satte jag mig ner på altanen som ligger ut mot parkeringen och fick se två kids swisha förbi på inlines. Jag vill kunna åka inlines! Det kanske jag ska göra i morgon. Är det händelserikt nog tro? Om inte annat så kommer det nog att bli det för jag kan väl aldrig tro att jag skulle klara en sån sak helt utan skador. Jag kan ju inte ens klippa ner en häck utan att kapa en bit av fingret (en annan historia). Äh det är nog för svårt att åka inlines. Helst om man inte har några!
(Bild illustrerad och lånad av Sara N Bergman)


Kommentarer
Postat av: Chrissie

Du kan få låna mina inlines - vad du nu har för storlek på tassarna:-)!!! Det är superjättekul!!

2010-05-21 » 19:51:41 URL: http://dromisar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: