Måndag

   Update: 2010-03-22 @13:21:27    

Sitter vid datorn och pluggar! Eller ja, det är ju meningen att jag ska göra det men jag tycks finna en hel del annat att göra konstigt nog. På fredag är det alltså dags för den fasansfulla salstentan! Men jag ska altt klara den! Och sen...ja då är jag äntligen färdig med den här kursen som verkligen förstärkt känslan av att man lever och även hur det känns att vilja dö lite!

Idag tänker jag inte tala om vädret mer än att det driver mig till vansinne. Att vara vansinnig är inte allt för bra när man studerar må ni tro. Jag tror minsann att jag måste yoga hjärncellerna på plats sen! Ni förstår, när man är en människa av den sorten som helt och hållet drivs av solenergi så känner man sig ganska matt efter en lång och mörk vinter. Obviously!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: