Lite Norge.Lite Peace.Lite Love

   Update: 2010-03-11 @13:16:04    

Tänkte knåpa ihop ett inlägg men vet fasen inte vad jag ska skriva. Har haft studiegrupp på morgonen och nu sitter jag och pratar men Ank på msn. Vi planerar lite inför kommande Norgeresa då jag med flera åker och hämtar hem na'! Om jag ska se till verkligheten så kommer Camilla inte att ingå i "med flera" vilket jag INTE tycker är kul! Hon hör ju till traditionen ju! Skit också! Men men jag får ju med mig syrran och Määlin iaf vilket ska bli skitkul!...men jag hade gärna sett Camilla i backspegeln också!!!

Nu pratar vi om Peace n' Love. Vi vill dit...Jay-Z ska dit sa Mälin! Jag vill dit!!! Jobbar jag då? Det vet jag inte. När vet jag det? Det vet jag inte heller. Hm...

Grattis Johan på födelsedagen förresten. Usch vad gamla dem börjar bli. 24 år! Jag tänker då inte fylla år något mer. Så den 23 juni i år mina vänner så händer inget speciellt, bara så ni vet det :) Nej nu ska jag ta tag i saker. Träning idag. Dags att svettas igen! Härligt! Ja, det blev ett litet inlägg iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: