Night.time.blogin'

   Update: 2010-03-03 @23:39:47    

Sitter hemma hos mami och papi...At this time? Yepp! Har varit här för att se säsongspremiären av Grey's eftresom jag inte har införskaffat sådana lyxkanaler än ;) Efter det så har tiden bara flytit på och nu är det sen kväll...bestämde mig därför för en övernattning. Tv-gluttning med papi för tillfället. Mamma jobbar och dem andra två nötterna sitter väl på sina rum och häckar. 

I morgon är det torsdag. Ingen skola på schemat och eftersom jag är klar inför fredagens seminarium så tänkte jag ta en pluggfri dag i morgon. Fy fan vad skönt rent ut sagt! Den enda matte jag tänker utföra i morgon är nedräkning av timmarna till jag och Mallan ska bege oss ut mot Källbotten för en påhälsning hos min kära 3männing med familj. Avslutar nu detta otroligt intressanta inlägg med en bild (som jag egenhändigt snodde från fejjan alldeles nyss) på Linda och Daniels fina flickor! Godnatt och sov gott kära ni♥
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: