Nattblögg

   Update: 2010-03-25 @01:21:26    
Mmm i vanlig ordning! Allt av värde sker nattetid, det får nog bli mitt nya motto! Insomnia kan vi även kalla det, eller ren stupidity! Ja, kalla det vad man vill men jag kan helt enkelt inte sova. Eller jo det kan jag visst, det är mer själva somnandet som går sådär bra. Ett litet problem som egentligen inte skapar mig så stora bekymmer mer än att jag får sjuk ångest när det närmar sig läggdags. Låter lite knepish men då är det. Jag går oftast upp relativt tidigt, klarar mig tydligen bra på ca fem timmars sömn för jag är inte ett dugg trött på dagarna. Inte sovtrött iaf. Ångesten över att gå och lägga mig får jag pga vetskapen att jag kommer att ligga och glo i taket i ett par timmar innan jag tuppar av. Detta sker med största sannolikhet nio gånger av tio och den tionde gången inkluderar då oftast ett(ish) glas vin.

Jag kanske borde överväga att slå igen datorn nu då? Klockan har ju passerat 01 redan. I morgon väntar ärenden i staden samt tentaplugg! Det tar aldrig slut! Jag har dock insett nu att problemlösning är mitt problemområde! Dubbla problem där! Kan bli problematiskt!

Kommentarer
Postat av: Kexet

Har du fixat allt nu????????

2010-03-26 » 18:59:57
Postat av: Johanna

Länka till mig!! http://mymiserybusiness.blogg.se

2010-03-29 » 03:50:40 URL: http://mymiserybusiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: