Måndag

   Update: 2010-03-08 @10:56:44    
Ny vecka, tre veckor kvar! Ja, det är matematiken jag pratar om. Inget seminarium den här veckan. En statistikuppgift och en litteraturexamination. Nästa vecka, redovisningsseminarium och vecka 12 inläsning och salstentamen! Hujedamig! Men det ska nog gå bra...håll tummarna!

Inget bloggeri igår. Var inte hemma på hela dagen. Hela helgen har varit fullspäckad av trevligheter. Igå kom Hanna och hämtade mig och Jo. Resten av min familj skulle komma efter så jag var tvungen att låta pappas bil vila i hans ägor för en dag hehe. Jag och Hanna åkte på en mindre handlingsrunda och sen, väl hemma hos det lilla födelsedagsbarnet, började folket ramla in. Först Mamma, Pappa, Amanda och Johanna. Och sen fyra pepparkakor. Ja, Madde, André, Johnny och Anette. Hmm kanske ska förklara att Madde, lillasyster och Hannas kusin är tillsammans men André som också är Hannas kusin. Lite invecklat kanske haha men så är det. På olika sidor dock så deras avkommor klarar sig nog ifrån extra armar och ben (trots att skämten flödar hej vilt om detta).

Igår kväll gjorde Hanna och Johan pizza och så kollade vi på filmen "Allt för min syster" En otroligt bra film. En otroligt sorglig film! Jag som gråter hejvilt till allt satt och snyftade...eller ja, storbölade efter bara en liten stund. Jag hade dock inte förväntat mig annat. Filmen är regisserad av samma person som gjorde världens vackraste film (helt utan att överdriva) The Notebook. Har man inte sett den så har man inte sett mycket!

Idag skiner solen och den är varm, igen! Ska man våga hoppas på vår? Jag säger inget så har jag ingenting sagt. Jag vill ju inte jinx it! Min och Jojjes morgonpromenad var iaf ovanligt behaglig och...okall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: