Måndag

   Update: 2010-03-15 @13:33:07    
God Måndag...eller nått. Sitter och snörvlar i soffan. Känner mig visserligen lite bättre idag men det är väl för satans drygt när näsa rinner! Jag har tusentals saker att göra men känner inte för att göra ett endaste dugg! om det ska bli nått påskpynt i år så krävs det att jag skottar mig fram till friggeboden och gräver mig fram bland grejjerna där inne. Inte hade väl jag en tanke på påsken när jag makade in alla saker där inte. Dem ligger med andra ord säkerligen längst in och längst underst!

Idag ska jag nog inte göra mer än nödvändigt...fast med ärmare eftertanke så ska jag inte göra det heller! Nått nödvändigt alltså. Solen skiner och är varm så jag kanske ska släpa fram en stol och sitta och njuta en stund? Ja, vi får se...nu måste jag iaf gå och snyta mig! Gud så intressant va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: