Litteraturexamination...

   Update: 2010-03-12 @12:04:53    
Ett svårt ord att säga! Jag kan säga litteratur. Jag kan säga examination. Men jag kan fan inte säga litteraturexamination. Afasi? Ja, kanske. Hur som helst. Ovanstående är iaf vad jag och många av mina kurskamrater i Sveriges långa land sysslar med idag. Ett härligt sätt att spendera en solig fredag på må ni tro! Vi ska, i stort sett, välja ett matematiskt begrepp att koncentera oss på och skriva 5-7 sidor om detta. De lade ut uppgiften i morse och den ska vara inlämnad 16:30 (om jag inte minns fel). Usch! Jag jobbar ju bäst kvälls- och nattetid! Jaha. Jag får väl helt enkelt sitta här med blå himmel i den ena perifirin och en hög med böcker i den andra. Men jag ska allt lägga på ett kol så jag är klar snart!

Ikväll ska jag agera chaufför! Inte ofta det händer men nu ska jag det iaf. Pappa och hans gamla vänner (kan tolkas på två vis) hm...sina femtioåriga vänner från skolan! Han ska helt enkelt på klassträff! Jag vill också gå på klassträff! När får man göra det? Är det tio år efter man gick ur nian?

Nej fasen! Nu måste jag lägga på det där kolet! Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: