Lätt hjärta dumt huvud!

   Update: 2010-03-02 @22:00:47    
Så här på kvällskvisten blev jag plötsligt att känna mig gladare. Lite lättare kring the heart liksom. Vet inte varför men jag misstänker att jag samlat på mig ett par extra endorfiner sen sist. Jag har, förutom att tränat på grannens svettmaskin, möblerat om i vardagsrummet och möblerat tillbaka! Japp, jag flyttande alla möbler från den ena delen av rummet till den andra och tvärtom med motsvarande sida. Jag bör plats på allt skulle man kunna säga. Det var inte som jag tänkt mig dock så jag flyttade tillbaka allt igen. Svettigt! Endorfinutsöndrande!

Jag har även gjort nått som får mig att bli rädd för mig själv och mitt välmående. Jag är, i vanliga fall, ett ordningsfreak som aldrig eller väldigt sällan glömmer saker. Jag har på senare börjat glömt telefonen hemma men har antagit att det är mitt undermedvetna som gör det med flit. Men idag har jag överträffat mig själv alldeles. Jag nämligen med Malin på telefonen tidigare. Efter en stund såg jag att mamma ringde på "andra linjen" Bad Malin vänta och svarade. Mamma sa endast "Sätt på kaffe, vi kommer snart". Jag svarade ja och...lade på luren! Efter några minuter ringde det och när jag såg att det var Malin så slog det mig att jag hade glömt bort henne. På tre sekunder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: