Kassgöte!

   Update: 2010-03-31 @12:55:43    

Ingen blogg på sex dagar...Traumatiska upplevelser och sen dog jag lite. Där har ni anledningen! Tentan i form av en traumatisk upplevelse! Där hade vi nervositet på hög nivå! Och sen efteråt..dog jag lite. Allt rann av mig som vatten på en gås och jag kollapsade i soffan när jag kom hem och har varit apatisk sen dess. Well well, nu är det över i alla fall. Nu är det bara och vänta och se om det blir omtenta. Let's hope not!

Igår hade jag en ypperlig dag. Fick fint besök på eftermiddagen av min kära 3männing Linda och hennes fina flickor. Fika och bus och glada skratt. Kan det bli bättre? Mot kvällningen (är det ett väl använt ord eller är det fult grängesslang?) så drog jag och syster 1 hem till tvillingarna Larsson där vi klinkade gitarr och sjöng.

Sitter nu och väntar på den ena tvillingen Larsson. Vi ska bege oss mot staden för att utföra diverse ärenden. Jag ska bland annat hämta ut paket och söka semester, Camilla ska handla och känner jag henne rätt så ska vi med andra ord besöka varenda livsmedelsbutik som finns i Ludvika. Camilla handlar nämligen som pensionisterna och skriver handlingslista efter reklambladen...alla reklamblad! Inget att kritisera dock! C handlar smart! :)


 

Flickorna finnemang ♥ Celine och Collan (bilderna egenhändigt stulna från Johanna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: