Jag är ingen livsnjutare

   Update: 2010-03-24 @11:48:10    
Inte just nu i alla fall! Just nu vill jag kräkas på livet, sleva in det igen, tugga och sen kräkas lite till! Jag har sagt det förut men det är värt att nämnas igen! Snö och matematik är ingen bra kombination! Någon lovade mig regn! Jag vill ha regn! Vart är regnet?

I morde hade vi en liten "svarapåfrågorsession" men en av högskolans lärare. Nu så här i efterhand kan jag väl säga att jag inte var särskilt fit for fight och jag var med andra ord totalt okoncentrerad under hela seminariet. Men men, det är väl bara att fortsätta. Tänkte ägna fortsättningen med att friska upp minnet lite extra genom att snabbspola mig igenom några föreläsningar. Stressen och rädslan för att misslyckas hänger dock med mig i allt jag gör och den tar fan kol på mig!

Snälla Maria har fixat med mig på tappa.se så nu ska jag börja gå med en stegräknare på höften igen. Där kommer rädslan över att misslyckas komma in handy iaf. Fysisk press ja tack, psykisk not so much! Nej, nu är det väl dags för några timmars lyssnande till monotona röster som förklarar matematiska begrepp! Om ni känner er sugna så är det bara att höra av sig! Jag delar så gärna med mig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: