Ingen rubrik!

   Update: 2010-03-04 @15:24:00    

Sov som en gris, drog mig lite längre än vanligt. Gick upp och tog två promenader i solen, en med vardera hund. Den här dagen har börjat bra! Nu sitter jag och tittar på fyran som jag gör varje dag den här tiden! Om nån timme drar jag hemöver och sen emot Källbotten för att även avsluta den här dagen bra!

I morgon är det fredag vilket innebär veckans sista seminarium. Sen är det helg igen. Fasen, veckorna går fort nu. Helgerna med men jag tänker nog inte klaga. Alla days gone by är en dag närmare solen och våren. På lördag är det kalas för min lilla Bubbla. Det går knappt att förstå att hon fyller tre år. Ebba är en liten stor tjej som hon själv uttrycker det! :) Nu ska jag fortsätta titta på mitt program men ni får ha en bra dag! Tar nog med mig kameran hem till familjen Renbro/Angelin så det kan hända att det bjuds på lite bilder later on! See ya'll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: