I'm torn

   Update: 2010-03-10 @22:38:40    
Jag har ett dilemma! Jag skulle så sjukt gärna vilja krypa ner under mitt gosiga duntäcke nu men jag skulle även behöva använda mig av mina pärons internet i morrn. Jag pallar inte en sekund till av att inte höra vad mina studiekamrater säger eller inte kunna prata själv eller ännu värre höra alla samtidigt! Jag är till 90% säker på att det beror på det mobila bredbandet.

Det här problemet har jag haft i hela mitt liv, ja alltså inte det mobila bredbandet utan jag anser typ att jag förlorat en hel natts sömn om jag inte sover i min egen säng. Jag får väl börja inse att livet är långt och att jag förhoppningsvis kommer att sova många fler nätter under mitt gosiga duntäcke...suck.

Greys var bra som vanligt. En annan "åkomma" jag har är att jag lever mig in i allt jag ser på tv! Grinar som ett barn när tantsingen måste lämna den lilla räven i skogen och dumbollen hajjar ingenting :( ja, i Micke och Molle alltså. Och då ska vi ju inte tala om när Mufasa trillar av pinnen. Huuu. Jaja Alexs Karev har ju all rätt att be Izzie flyga och fara men gud så sorgligt! Det blir ju inte mindre jobbigt när karln är så sjukt välskapt! Och alldeles förtvivlad!


Update 23:40
Ligger nu under täcket. MITT täcke! :) Jag kunde inte motstå frestelsen helt enkelt. Får tampas med dongeln som dinglar här bredvid i morgon i alla fall (det där lät snuskigare än det borde?) det är sååå värt det! God Natt  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: