God morgon

   Update: 2010-03-17 @08:14:20    

Fan vad härligt det är att vakna när solen skiner! Nu är sommaren på väg, min årstid då jag känner att jag kan leva till det yttersta och vara mig själv! Underbart!

Sitter på Kyrkbacken och skriver. Jag har nämligen tid hos herr hunddoktor idag men eftersom jag har seminarium klockan nio så får syrran och pappa assistera. Pappa ska ha med sig Zorro också som ska vaccineras. Jojje ska genomgå både det ena och det andra. Ny hormoninjektion, troligtvis nedsövnings och utdragning av en envis valptand och möjligtvis en vaccination om det kan ges någon nu? Jag är osäker men har skrivit en lapp så papsen får fråga den mer vetande helt enkelt...

Dagens seminarium är lite speciellt känner jag. Det är nämligen det sista seminariet för den här kursen!!! yay! Inga fler matematikredovisningar! Det innebär också att jag ska stänga in mig och plugga konstant i två veckor nu så jag klarar den där tentan och kan lämna denna traumatiska period bakom mig. Nej, nu tror jag minsann att jag måste väcka syrran...IGEN!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: