Fullt upp

   Update: 2010-03-01 @19:02:46    

Första gången jag sitter vid min dator idag! Sjukt ovanligt men jag har haft fullt upp hela dagen. Sov kvar hos Camilla igår då vädret inte var superduper igår men även för att vi skulle in till stan idag. På förmiddagen åkte jag, Johanna, mamma och Camilla in till stan för att handla hundmat och andra nödvändigheter. Jag kom hem med lite nya handdukar, C med en ny dator! Hon shoppade tekninskt idag helt enkelt. Hon ska nämligen sätta sig i skolbänken hon med snart så en uppdatering på den fronten var helt enkelt nödvändig :)

När jag kom hem till Skeppis gick jag direkt över till grannarna som jag agerar kattvakt åt den här veckan. De är nämligen på canarieöarna och glassar dem asen! Till råga på allt så är mina grannar syrrans svärföräldrar och pojkvän vilket innebär att även hon är med och solar sig! Fusk! Men nu sitter jag här framför skärmen, min plats i livet?! Nej nu får det bli vår och sol så man kan vara ute lite! Det ser dock inte så hoppfullt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: