Ett steg fram och två steg tillbaka

   Update: 2010-03-03 @12:05:36    
Tänk att ingenting kan fungera som det ska! När jag fick reda på att jag skulle flytta från Kyrkbacken såsa jag upp min hemtelefon och mitt bredband. Nu har jag fått en räkning på att jag ska betala in bredbandet för tre nya månader?! Då har jag till och med pratat med dem och bett dem stänga av det tidigare eftersom det är någon annan som bor i min gamla lgh nu! Jävla dårar! Nu när jag ska ringa och påpeka detta så är väntetiden på 32 minuter. #¤%&/((/()=?)(/&%¤#"! Rikspuckon!

Prob. nr 2. Betsällde en tvbänk igår. Fick bekräftelsemailet på ordern idag. "varan levereras till bostaden" adress: Kyrkbacken. NEJ! Ringde för att ändra! Svaret jag får är att det ändras automatiskt när det ändrats hos folkbokföringen. Det har ju ändrats hos folkbokföringen! Fick avbeställa den tills det har ändrats helt enkelt. Rikspuckon!

Usch man ska då få anledningar till att vara sur och tvär varenda dag! och jag som planerat att vara sprudlande glad. Kämpigt må ni tro! Haha Nu ska jag packa in mig och hunden i bilen och åka till gränkan en sväng. Hej Hopp! 


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja :)

2010-03-03 » 12:51:08 URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Kexet

Illa!!! Det låter som att din dag började värre än min, och då är de fan illa! Tänk juni, tänk jankviken, tänk bada, tänk sola, tänk en kall cider en ljummen sommarkväll... då reduceras all negativitet till en liten påse med sten (som man inte kan handla med på affären)

2010-03-03 » 12:57:20
Postat av: Jenny

Angelica, jag tänker på sådant varje dag men ibland kommer jag av mig. Helst när jag får snö som svar av moder natur! Men jag ska anstränga mig! Ps. Men det vore allt bra fint om man kunde handla för sten!

2010-03-03 » 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: