Box-Plot

   Update: 2010-03-10 @19:47:44    
Har pluggat mest hela dagen. Eller nej, det har jag inte. Jag och my crew träffades klockan ett idag för att sammanställa våran kafferesearch. Connect, programmet vi träffas i, var inte på min sida idag så jag var mest sur och tvär över hela grejjen. Men men inget att haka upp sig på I guess. Efter sem. kikade jag på Ghost W...och sen tog jag med mig dogsen (hade både stor och liten hemma) och åkte till Bärge.

Väl där så skjutsade syrran till affären och väl hemma hos m & p så gjorde jag iordning uppgiften tills i morgon. En box-plot bland annat. Lådagram på swedish. Djävulskap på pure swedish! Nu är bara frågan om jag gjort rätt? Det visar sig i möro. Eller har vi några snillen därute? Är det här korrekt tro?


 













Mmm jag förstår om ni blir avundsjuka nu när ni ser hur kul jag har i skolan ^^ Det är ju inte alla som får räkna matematik hela dagarna! Vad ska man säga? I'm a lucky bastard!

Kommentarer
Postat av: Maria G

Det ser bra ut Jenny! Vad duktig du är. Ses imörrn :)



Kram Maria

2010-03-10 » 21:30:27 URL: http://groothie.blogspot.com
Postat av: Jenny

Härligt att höra Maria! Då är jag inte helt ute och cyklar! :)



Kram

2010-03-10 » 22:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: