Är huvudet dumt...

   Update: 2010-03-08 @19:05:09    
...får inläggen lida. Fick oväntat besök här lite tidigare. Av kusin Emmelie, "faster" Marie och bästaste Alexander. Hade för en gångs skull kameran framme så jag tog några kort på linslusen. Alexander alltså, de andra två gjorde sitt bästa för att gömma sig haha men Alexander är allt en riktig liten modell. Upptäckte dock nu när jag skulle lägga in bilderna att jag inte hade något minneskort i kameran! Och eftersom jag lånat pappas kamera så har jag ingen sladd till datorn här hemma heller! Skit också!

Men men eftersom lillkillen faktiskt är en linslus i alla lägen så har jag minsann en massa bilder på hans minskapande! :) Den här till exempel ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: