What's up nu då

   Update: 2010-01-28 @11:30:00    
Nu har dem visst gjort några ändringar inne på blogg.se. Det förklarar nog också varför jag inte tog mig in igår kväll/natt när jag tänkte knåpa ihop ett litet inlägg. När jag tröck på "logga in" så ploppade det upp en sån där ruta man ska fylla i användarnamn och lösenord, som om den vore lösenordsskyddad alltså. Men Men som sagt, det här förklarar den saken. Det blev bra dock...myket bra!

Nu ska jag dra igång på sista rycket tänkte jag. I morgon är jag ready and done with K-B. Fick ett mail om att mitt internet är skickat också så det borde komma idag eller i morgon! nu ska vi bara hålla tummar och tår för att hastigeheten är som den ska. 

Innan mitt sista ryck så ska jag nog kila över till Camilla på en kaffe. Skulle egentligen gått dit i eftermiddag när hon hade kursat klart men hon blev hemma med en lite hängig Aleks. Bäst att jag går dit och kramas lite! :) Den lille killen kommer en dag att fånga många små flickhjärtan! Vilka ögon! Jag lägger nog upp en bild så ni förstår vad jag menar! :) 


Kommentarer
Postat av: Kexxxet

Jag vill också gå hem till Camilla och dricka kaffe och mysa med grabbarna...fusk! Är du skeppmorian på heltid nu? då vill jag ha ett sms faktiskt, där det står att du har lämnat Bärge, för en mindre, dock mysigare by!

2010-01-28 » 23:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: