TUCKED IN...

   Update: 2010-01-12 @00:17:51    
Japp, nu ligger jag nedstoppad i sängen efter en dag fylld med arbete av olika slag! Har tagit med mig datooren till sängen i hopp om att kunna slockna till en film. Jag har så satans svårt att somna nu för tiden! (Kan kanske bero på att jag egentligen vet att jag inte kan somna till filmer så jag kommer troligtvis vara pigg och vaken även klockan 02:00!)

Jag tog mig tack och lov till Skeppis idag trots att bilen ville göra det svårt för mig. Papi kom hem med lite luft och sen åkte jag fram för ytterligare pumpning och det verkar som om luften bara hade gått ur däcket. Alltså ingen punktering. Väl i huset så har jag målat och målat och målat och det blir vitt, vitt, vitt! :D jag är ganska envis när det kommer till hur jag vill ha det och när jag får ideér så ska dem genomföras! Pappa tror att det kommer se sterilt och sjukhusaktigt ut men han ska nog få se! :)

Anna Banan kom och gjorde mig sällskap i allt målande vilket var toktrevligt eftersom vi nästan aldrig hinner ses no a days! Tack för det Ändiii! Strax efter att Anna hade åkt kom även Malin som sedan följde med hem till Camilla för lite movienight. Det blev dock ingen film utan livliga och intressanta diskussioner ist. Nästan roligare om ni frågar mig. Ankers och Linda var också där och kvällen har varit väldans trevlig! Thank you women!

Dags att sova nu då! Eller kanske snarare kolla på film men jag hoppas ju på det förstnämnda! Good Night♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: