TÅRTA OCH TASK (alltså inte en task, det är task!)

   Update: 2010-01-11 @15:05:23    

Seminariet i morse gick bra men nog fasen är det skönt att det är över! Att gå upp klockan halv sju var ju inte heller något jag gjorde nyss så nog var det tröttsamt!

Efter skola så åkte jag, Johanna och Mojo hem till Angelica som fyller år idag...20 + säger hon själv men egentligen så är det väl 20 + 4 haha...hon hade dessutom gjort en hyvens tårta som var lika fin som den var god!

Har precis kommit hem till mamma och skulle egentligen lämna Jojje för att sedan dra till My mansion och måla men upptäcker att luften gått ur däcket (hoppas jag på! Det är säkert punka). Jävla jävulskap om ni ursäktar! Jag som tänkte hinna dit innan det bli mörkt men det kan jag ju glömma nu! 

Nej...dags att ta tag i sakerr då daaa! Ta er en titt på Ankers otroliga bakverk...eller ja, hon har ju mest vispat grädde och pusslat ihop den! Men har hon inte gjort det bra så säg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: