I tid..?

   Update: 2010-01-19 @09:32:35    
Jag skulle gå upp i tid. Är det "i tid" nu tro..? Well well jag gick upp för bara en liten stund sen iaf. Nu ska jag snart kasta mig ut i bilen och dra till stan var det tänkt. Måste köpa tyg...eller gardiner men jag tvivlar på att det finns några som faller mig i smaken (jag ser dem liksom framför mig). Det blir nog säkert tyg iaf.

By the way! Vart är världen på väg?! I går kväll brann det i en lägenhet i Grängesberg. Polisen misstänker mordbrand...MORDBRAND! Det läskiga är väl att man nästan inte blir förvånad längre. Vad som helst kan ju tydligen hända nu för tiden. Folk verkar ha tappat förståndet helt. Unga flickor blir våldtagna, pensionärer rånade och människor brinner inne. Usch jag mår illa.

ARTIKEL OM BRANDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: