Hemma...men inte länge till

   Update: 2010-01-22 @11:16:17    
Sitter i den tomma lägenheten nu. Kommer jag att sakna stället? Inte så värst faktiskt. De sista åren har det inte riktigt känts som mitt hem av olika anledningar så det ska bli skönt att bo någon annanstans och få skapa sig ett alldeles eget litet hem!

Det är så pass tomt här nu så det ekar när man pratar. Har dock lite prylers kvar som jag måste köra iväg men det får bli i kommande vecka. Nu tänkte jag att jag skulle hoppa in i duschen så jag har det gjort. Jag skulle egentligen åkt till IKEA idag men jag insåg igår att jag varken har tid eller ork. Angelica och Johanna får åka istället. De ska till Örebro och hämta Maja som kommer med tåget så de får springa in på IKEA och förhoppningsvis hitta det jag vill ha och köpa med det åt mig.

Om någon timme ska jag åka ut till skolan (Praktiken). Maria har plockat i hop lite böcker som jag ska låna och så vill jag hinna dit innan barnen åker hem. Sen bär det av till Ludvika för att handla matvaror. Inget jag tycker är speciellt kul men det måste ju göras. Camilla däremot älskar det där! Jag tycker att det är roligt att vandra runt i klädaffärer och hon tycker att det är roligt att knata runt i mataffärer! Ja, alla är vi olika haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: