Hallooo där...

   Update: 2010-01-19 @15:12:35    

Hemma igen från stadens ärenden och har nyss kastat in tvätt i maskinen! Inte kul! Fick ett sms av handledare Maria om att jag skulle ringa henne när jag hade tid. Ringde upp och hon berättade att hon haft betygskonferens med min seminarieledare från högskolan (harkel* harkel* och varning för skryt) Hon berättade även att hon kommer att ge mig ett VG på min verksamhetsförlagda utbildning! I högskolans värld så är det högsta betyg serni ^^ haha

Jag fick även en massa bra tips om min nystartade kurs eftersom hon nyligen har läst den och hon skulle dessutom kika efter böcker som hon hade kvar så skulle jag få låna dem sen. Underbart! Har jag nämnt att jag har världens bästa handledare? Ja det har jag men det är värt att nämnas igen :D

I natt ska jag och Malin övernatta in my mansion för att sedan dra till Falun och Högskolan Dalarna i morgonbitti. Jag planerar nog att kunna flytta in permanent snart, jag måste bara skaffa mig ett internet! Det fanns ett hyvens studenterbjudande på Tele2's mobila bredband men frågan är nu bara hur bra mottagning jag kommer ha? Är det någon som besitter ett sådant och bor i någonstans i en skog så hör gärna av er och berätta hur det funkar!

 
BRA ELLER ANUS?!
   
                                              












Kommentarer
Postat av: Jonas Lindberg

Sandra som ja bor med ha tele2 mobilt bredband, vi bor centralt och de funkar inge vidare bra, skulle rekomendera dig telia

2010-01-20 » 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: