Förkyld eller bara trött?

   Update: 2010-01-31 @19:51:40    
Ja, gränsen är fin i Jennys värld. Försökte gång på gång skriva ett inlägg igår men tog mig fan inte in på blogg.se. Var det bara jag som hade bekymmer tro? Jag känner mig som sagt lite krasslig. Antingen är det sjukdom på G eller så rinner bara allt över eftersom jag äntligen är färdigflyttad? Jag har då ingen som helst lust att vara sjuk nu iaf så jag hoppas på det sistnämnda. Nu när jag inte har en massa stressgöra på schemat så vill jag komma igång med träningen igen och med det sagt så vill jag även be moder jord, eller vem det nu är som jävlas med vädret, att det ska bli vår snart! Åtminstone mildare än -20!

Idag har jag haft finfrämmande x tio...ish. Hanna, Ebba, Johan, Amanda, Camilla och grabbarna men även till och från Madde, André, mamma och pappa. Vi har fikat och käkat tillsammans och Ebba och Hanna har äntligen fått sina julklappar haha...dagen i stort har varit ytterst sällskaplig förutom min trötta huvud som dessutom är fyllt med snor! (too much info?)

Nu skulle jag i ärlighetens namn kunna gå och lägga mig men jag ska nog plocka lite först. Det kommer bli en hel del plockande framöver men nu behöver jag iaf endast plocka på ett ställe vilket känns lyx! I risk för att dra ut ännu mer på detta värdelöst trista inlägg så slutar jag nu. Good evening! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: