FIX OCH TRIX OCH TALGOXE

   Update: 2010-01-10 @18:15:02    

Ja ni, det var inte i förrgår! Jag har varit en sådan upptagen fixare förstår ni, därav bloggisgbristen! Här går det nämligen framåt! Men även lite bakåt och i sidled. Jag har iaf fått lägenheten såld och nyklarna till huset! :D och talgoxar fick jag också på köpet! Vad med kan en flicka begära. (1 000 000 och Channing Tatum) De senaste dagarna har jag spenderat i min framtida by Skeppmora. Där har det rivits tapeter, spacklats, slipats och målats! Resultatet kommer att bli helt i min smak! Annars vore det ju konstigt!

Idag fick det bara bli en kort sväng som arbetare dock. Jag ska nämligen hinna förbereda mig lite inför morgondagens seminarium, så kvällen får spenderas här hemma vid skrivbordet.

Helgen har varit trevlig och fullspäckad! Dona på dagarna och trevligheter på kvällarna. Fredagkvällen ägde rum på UNDERBAR och vi dansade oss rödblommiga i vanlig ordning. Igår kväll var jag hem till kusin Älin och lullmyste lite med henne, Evven, Malin, Ank och Petra. Vi styrde sedan nosarna mot stan och Selmas. Rätt trevligt och lagom. Lite eftersnack hemma hos Jim och sen GICK(!!!) jag hem för att sova några timmar innan nästa dag tog fart med alla sysslor som hör där till!

Jag ska bättra mig på bloggfronten! Bilder på my mansion kommer givetvis också så småningom! Ja, det är ett mansion och ingen gullig liten stuga som mamma så klumpigt uttryckte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: