En dag full av omöjligheter

   Update: 2010-01-26 @12:04:33    
Studiegruppen i morse gick väl sådär bra. Tekniken var inte riktigt på min sida och jag spenderade större delen av tiden med att försöka höra vad alla sa bland alla missljud och fördröjningar. Nu ska jag iaf plugga vidare och hoppas på att jag blir klok på alla andra baser som det så vackert heter.

Förhoppningsvis blir jag klok nog i tid så jag hinner med lite städning idag också. Det är en konst att flytta, flyttstäda och ta igen tolv års matematik må ni tro. Lite överdrivet kanske men det är då iaf snudd på sant. :)

Usch vad jag längtar till våren nu! Värme! Jag vill ha värme. Jag behöver värme! Jag är inte skapt för den här årstiden, varken fysikst eller psykiskt! Torr som fnöske och arg som ett bi!


Kommentarer
Postat av: Malin

nej fy fasen! jag vill också ha värme nu, ser till och med fram emot slasket! men tänk dig att vakna upp, titta ut genom fönstret och se att solen skiner, så går du ut och tar en morgoncigg och hör vattnet droppa överallt och fåglarnas vackra sång sen! oj oj oj :)

2010-01-26 » 18:03:20 URL: http://soderlundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: