Blöggish Från Faluuuun...

   Update: 2010-01-21 @00:12:55    
Sitter hemma på lillasysters rum i Falun. Vi har nyss varit på bio. Sherlock Holmes! Verkligen bra! Att rekommendera helt enkelt. Skolan idag gick bättre än förväntat. Jag förstod till och med en del höhö. Nej men med lite (mycket mycket mycket) plugg så ska nog det här gå vägen. Jag kan ju dock berätta redan nu att det inte blir många glas vin de närmsta tio veckorna! Jag behöver varenda hjärncell som finns i mitt välfyllda huvud!

En ny dag i skolan väntar tomorrow! Vi ska bland annat se en föreläsning som handlar om en engelsk bok om matematik på 800 sidor...Mmm nu kanske ni hajjar varför jag strävar efter full hjärkapacitet!..och vet ni vad det "roliga" är? (Dum fråga, klart ni inte vet) Jo, jag har inte ens fått tag på boken! Jag hoppas dessutom att jag ska ha lite tur och hitta en begagnad. Den kostar liksom 1200 spänn ny! Hujeda mig! Någon som har en upplaga som den vill bli av med och som vill tjäna en tjuga eller två? Om så vore så heter boken "A problem solving approach to mathematics for elementary school teachers...Ja, ni hör ju själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: