Sunny sunday

   Update: 2010-02-14 @12:47:30    
Solen skiner och den är varm! Solguden har hört mina böner. Var det Ra han hette? Ja, det kvittar bara han gör sitt jobb! i skrivandets stund står Jason Mraz för underhållningen och det spritter fan vårkänslor i hela kroppen på mig. Precis när jag skrev föregående mening så ramlade en stor klunga snö från mitt tak. Är det ett tecken tro?

Sitter även och pluggar lite denna vackra söndagförmiddag. Ingen bra kombo om ni frågar mig men det måste ju göras. Idag är det ju dessutom Valentines Day så sen blir det mys. Först hemma hos mamma och pappa och sen hemma hos Camilla. För att hinna med allt detta så ska jag nu spåna vidare i matematiken men jag önskar er alla en dag full av kärlek på ett eller annat vis! Musik till exempel! Det är kärlek♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: