Fredagsmys

   Update: 2010-02-12 @21:15:46    
Känns som en uttjatad rubrik. Man kan ju fundera på hur många som använt den frasen idag? Men nog passar den bra allt. Själv sitter jag just nu och fredagsmyser med mamsen och ska snart fortsättas hemma hos Camilla.

Efter min och Emmelies promenix idag så stannade vi ute med Hanna, Anna och Ebba. Vi åkte bob, spark, miniskidor och var allmänt kidlike...härligt härligt :) Vi "vuxna" var väl värst medan Ebba mestadels var ängslig för hon trodde väl på nått vänster att vi gjorde illa varandra när vi knuffades runt i snön haha sötnöten. En, till en början, så jobbig fredag blev till något trevligt och soligt och i morgon ska jag sova aplänge!...hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: