Ännu en vända till Borlängish

   Update: 2010-02-26 @10:24:51    
Tjänna. Det vart inte så mytche blogg igår. Jag tränade, åkte hem, duschade och gjorde allt som hör därtill och sen kom Mälin och hämtade mig. Vi åkte till Willys och köpte godis och så slängde vi även med lite pizza på det! Bra Jenny! Först träna och sen fläska i sig som en dåre. Men jaja jag orkar ju inte få i mig så värst mycket så det kommer ju räcka hela helgen. Till och med pizzan haha

Nu ska vi åka till Kuppoli och kika runt lite så jag måste pysa! Åter kommer nog senare! Ha en bra dag. Be Happy, Humble and Heroic!

Kommentarer
Postat av: becca

Hej! Jag kom på mitt lösenord till min blogg idag...bra minne man har va (tog bara lite över ett halv år) ?! Men om du skulle få för dig att renovera min blogg så får du det =) Tänkte bara säga det...hör av dig vettja om du har vägarna förbi. Jag nämligen en JÄTTE bra kaffebryggare haha!Kramkram

2010-02-26 » 15:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: