Vilken morgongympa!

   Update: 2010-08-31 @12:14:37    
Vaknade av ett sms klockan tio. "Är du vaken så ring illa kvickt!" Ringer upp Hanna som var avsändaren i det här fallet. "Väckte jag dig?" frågade hon. Ja, men det var väl tur klockan är ju tio! Hon och Chris tänkte ta sig en tur med hästarna och frågade om jag skulle med och visst skulle jag det. Bästa morgongympan jag varit med om!

Väl hemma igen så borde jag städa lite! Jag vet, vilket jävla tjat tänker ni! Men jag har inte gjort det än! Inte likt mig att vara en sån slarver men så fort jag ska börja dyker det upp roligare alternativ. Jag kan för den delen inte börja städa nu heller för nu ska jag skutta över till huset bredvid och bli bjuden på lite lunch!

Jag får helt enkelt skjuta på det igen. Men what the hell..det är ju inte precis så att det inte ligger kvar när jag kommer hem igen. Tyvärr!


Kommentarer
Postat av: Chrissie

Ha! Jag har minsann städat idag jag:-)!! Bättre sent än aldrig...men måste ju vara lite rent om man ska få celebert besök på lördag, hahahaha.

Tjing!

2010-08-31 » 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: