..KIRBUR

   Update: 2010-08-28 @13:31:13    

Har nyss varit ner på stan och uträttat lite ärenden..Ärenden låter ju lite väl kanske haha..jag fyllde på vinförrådet och köpte lite nödvändigheter som schampo, hårspray och jo just ja, en ny gräddsprits! Det kan man kalla ärenden minsann!

Igår fick jag ett litet ryck på nattkröken och bestämde mig för att möbla om lite i vardagsrummet! Blev riktigt bra faktiskt förutom att antennsladden var för kort och naturligtvis så kan det inte vara en vanlig antenn sladd så jag kan fixa och trixa själv! Men men morbror Janne var här på förmiddagen och ordnade den delen så nu kan jag se på tv igen! 

Might not be a good thing though! Det var meningen att jag skulle sätta igång och skura lite nu var det tänkt. Istället åkte rumpan ner i soffan och här sitter jag nu och latar mig. Ska ge det ett nytt försök snart antar jag. 

Vad kvällen har att bjuda på är fortfarande en gåta. Kanske bara ska mysa ner mig i min nyflyttade soffa med ett glas vin eller så kanske jag rent ut av ska bege mig någonstans. Det får visa sig helt enkelt. I'll let you know.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: