Tasteful..

   Update: 2010-08-25 @23:54:42    

Nämen se där! Ett litet nerkludd såhär på nattkröken är ju aldrig fel! Eftersom det, än en gång, var evigeheter sen jag ens loggade in på denna blogg så skulle man kunna tycka att en update om vad som hänt borde vara i sin ordning men det kommer ni inte få nån! Detta med risk för att inlägget kommer tappa sin läsvärdhet! Jag menar, hur less blir man inte bara av att se ett cirkatvåA4sidorlångt inlägg?! Nej det får va! Kort och gott så har jag haft kul med roliga människor. På en båt bland annat! I sällskap av sju otroligt underbara människor gled jag på kryssning förra veckan. Helgen som följde var även den mucho finnemang med dansanta utekvällar och middagar! För att toppa detta har det även blivit en och annan ridtur. Oslagbar helg!

Nu däremot känner jag en bittersweet smak av kyla och skola. In a figure of speech då! Bokstavligt talat så känner jag ingen smak alls. Jag har varit en riktig snorgärs ett tag nu, hur äckligt det än må låta! Peppar peppar så börjar det bli bättre dock! En uppfriskande tur men bästa grannarna på varsin hästrygg var en utmärkt medicin och ungefär så har min dag sett ut. Övrig tid har jag legat på soffor och göttat mig. Både min och Hannas.

Nu ska jag avsluta detta grötiga men ack så intressanta inlägg för att skrapa ihop några timmars sömn! Nästa vecka är det skolstart vilket innebär att jag minst sjutton gånger om dagen kommer att sitta framför denna skärm vilket i sin tur ökar chanserna för fler inlägg dramatiskt! Promise! ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: